Memnuniyet Politikası;
Bilge Hastanesi olarak, her yıl binlerce insanın sağlığına kavuşması için özveriyle çalışıyoruz ve dinamik hastanecilik anlayışımızın temelini hasta odaklı yaklaşımlar oluşturuyoruz. Temel hedefimiz, mutlak hasta memnuniyetini sağlamak ve her adımımızı hastalarımızın ihtiyaçlarına göre özenle planlamaktır.
Hasta memnuniyeti bizim için çok önemli bir kavramdır, ve bu memnuniyet, hastalarımızın randevu almak için bizimle iletişime geçtiği andan itibaren başlar. Hastanemizde, hasta karşılanması, teşhis ve tedavi süreçleri bir bütün olarak ele alınır ve birbirini izleyen aşamalardan oluşur.
Bu memnuniyet anlayışında anahtar kelime, kaliteli hizmet sunumudur. Bu sebeple tüm tıbbi birimlerimizden Hasta Hakları Birimi’ne, Kalite Departmanı’ndan bütün idari birimlerimize kadar herkes bu hedefe katkı sağlamak için bir arada çalışır.
Taleplerle karşılaştığımızda odak noktamız, “neden yapılamayacağı” değil; “nasıl”, “ne ölçüde” ve “ne şekilde” yapılabileceğine yöneliktir. Hastalarımızın ve yakınlarının muayene, tetkik, teşhis, tedavi, yemek, temizlik, güvenlik, otopark ve hastane dolaşım gibi tüm ihtiyaçlarını memnuniyetle karşılamak, daima önceliğimizdir.
Bilge Hastanesi olarak, hasta memnuniyetini sağlamak için sürekli çaba sarf ediyor ve her bir hastamızın kendini güvende ve değerli hissetmesini sağlamak için çalışıyoruz. Bu doğrultuda, her geri bildirimi dikkate alıyor ve sürekli iyileştirmeye odaklanıyoruz.